FAQ2019-08-27T10:55:50+00:00

mijnPerceel Algemene FAQ

Mocht u nog zelf een aanpassing aan het document willen doorvoeren of meer/minder kaarten op het document wensen, dan kan u dit in de toekomst eenvoudig zelf instellen.

 

Als u als administrator van het kantoor aangeduid bent, dan kan u de knop ‘Mijn Configuratie’ bovenaan op de mijnPerceel website waarnemen.

Is er nog niemand in uw kantoor aangeduid als administrator voor mijnPerceel, dan kan je dit doorgeven aan mijnPerceel, zodat de administrator gebruik kan maken van deze functie.

 

Klik op de knop ‘Mijn Configuratie’ om een instelling op te stellen.

 

 

 

 

 

  1. Eerst maak je in het midden een template aan (met het plus-icoontje). Geef deze een duidelijke naam voor jezelf.
  2. Daarna kies je een locatie (Vlaanderen of Wallonië).
  3. Daaronder kan je kiezen om de standaardtemplate van MijnPerceel te behouden of een eigen template up te loaden.

Let op: dit gaat enkel over de eerste bladzijde, koptekst en voettekst van het document.

  1. Helemaal rechts kan u via de combo ‘Lagen’ welke lagen u precies op uw aanvraag wenst en welke volgorde deze moeten krijgen.

 

 

 

 

 

 

 

Als u alles ingesteld heeft, klikt u op het diskette-icoontje om uw aanpassingen op te slaan.

 

Als u nu een aanvraag doorvoert (en de template staat actief – welke we nu voor u op actief hebben staan), dan zal u via mail het originele mijnPerceel-document ontvangen (dit bevat steeds alle kaarten) evenals het opgestelde configuratiedocument met de door u gekozen kaarten.

  • Antwoord: Meldt dit aan mijnPerceel. Mogelijk is er een kaart tijdelijke onbeschikbaar, waardoor uw aanvraag niet verwerkt kan worden.

  • Antwoord: Heeft u al in uw spamfolder gekeken? Mogelijk is de aanvraag daar terecht gekomen.

  • Antwoord: Heeft u volgende noreply@mijnperceel.be op uw whitelist staan? Mogelijk worden de mails die naar u gestuurd worden, tegengehouden door uw e-mailprogramma.

Tags: KLIM, KLIP

Antwoord: Het wachtwoord dat u van ons heeft ontvangen is een tijdelijk wachtwoord, waarmee u een wachtwoord kan kiezen. Toen u met dit wachtwoord inlogde, heeft u een persoonlijk wachtwoord ingesteld. Wij kunnen dit niet bekijken, mits deze versleuteld is. We kunnen wel voor u een nieuw tijdelijk wachtwoord  instellen en dan kan u daarna een nieuw persoonlijk wachtwoord kiezen.

Tags: KLIM, KLIP

Antwoord: Open het scherm waarop je de login gegevens moet ingeven, en pas het veld ‘paswoord’ aan. Klik dan op ‘ok’ en voer de aanvraag door.

Load More

KLIP en KLIM FAQ

Mocht u nog zelf een aanpassing aan het document willen doorvoeren of meer/minder kaarten op het document wensen, dan kan u dit in de toekomst eenvoudig zelf instellen.

 

Als u als administrator van het kantoor aangeduid bent, dan kan u de knop ‘Mijn Configuratie’ bovenaan op de mijnPerceel website waarnemen.

Is er nog niemand in uw kantoor aangeduid als administrator voor mijnPerceel, dan kan je dit doorgeven aan mijnPerceel, zodat de administrator gebruik kan maken van deze functie.

 

Klik op de knop ‘Mijn Configuratie’ om een instelling op te stellen.

 

 

 

 

 

  1. Eerst maak je in het midden een template aan (met het plus-icoontje). Geef deze een duidelijke naam voor jezelf.
  2. Daarna kies je een locatie (Vlaanderen of Wallonië).
  3. Daaronder kan je kiezen om de standaardtemplate van MijnPerceel te behouden of een eigen template up te loaden.

Let op: dit gaat enkel over de eerste bladzijde, koptekst en voettekst van het document.

  1. Helemaal rechts kan u via de combo ‘Lagen’ welke lagen u precies op uw aanvraag wenst en welke volgorde deze moeten krijgen.

 

 

 

 

 

 

 

Als u alles ingesteld heeft, klikt u op het diskette-icoontje om uw aanpassingen op te slaan.

 

Als u nu een aanvraag doorvoert (en de template staat actief – welke we nu voor u op actief hebben staan), dan zal u via mail het originele mijnPerceel-document ontvangen (dit bevat steeds alle kaarten) evenals het opgestelde configuratiedocument met de door u gekozen kaarten.

  • Antwoord: Meldt dit aan mijnPerceel. Mogelijk is er een kaart tijdelijke onbeschikbaar, waardoor uw aanvraag niet verwerkt kan worden.

  • Antwoord: Heeft u al in uw spamfolder gekeken? Mogelijk is de aanvraag daar terecht gekomen.

  • Antwoord: Heeft u volgende noreply@mijnperceel.be op uw whitelist staan? Mogelijk worden de mails die naar u gestuurd worden, tegengehouden door uw e-mailprogramma.

Tags: KLIM, KLIP

Antwoord: Het wachtwoord dat u van ons heeft ontvangen is een tijdelijk wachtwoord, waarmee u een wachtwoord kan kiezen. Toen u met dit wachtwoord inlogde, heeft u een persoonlijk wachtwoord ingesteld. Wij kunnen dit niet bekijken, mits deze versleuteld is. We kunnen wel voor u een nieuw tijdelijk wachtwoord  instellen en dan kan u daarna een nieuw persoonlijk wachtwoord kiezen.

Tags: KLIM, KLIP

Antwoord: Open het scherm waarop je de login gegevens moet ingeven, en pas het veld ‘paswoord’ aan. Klik dan op ‘ok’ en voer de aanvraag door.

Load More

Privacyverklaring & cookiebeleid